Ταιριάζει στην επιχείρηση σας η ψηφιακή σήμανση?

Μπορεί να έχετε παρατηρήσει ότι τα περισσότερα παραδείγματα μικρών επιχειρήσεων περιλαμβάνουν πάντα καφετέριες, υπηρεσίες εστίασης ή άλλες ίδιου είδους. Αυτό δεν σημαίνει ότι η ψηφιακή σήμανση περιορίζεται σε ένα μόνο συγκεκριμένο τύπο επιχείρησης. Τα παραδείγματα αυτά δείχνουν πιο συχνό ενδιαφέρον , παρ 'όλα αυτά είναι σημαντικό να θυμόμαστε ότι κάθε επιχείρηση μπορεί να ωφεληθεί από την ψηφιακή...

Περισσότερα


Γιατί ψηφιακή σήμανση;

Πριν από μερικά χρόνια η ψηφιακή σήμανση ήταν πολύ ακριβή και περίπλοκη. Η κατάσταση είναι πολύ διαφορετική σήμερα. Εάν δεν χρησιμοποιείτε ψηφιακή σήμανση, έχετε μείνει στο παρελθόν και απομακρύνεστε από πιθανούς πελάτες σας.Υπάρχουν διάφοροι μύθοι σχετικά με την ψηφιακή σήμανση που αφορούν από το κόστος μέχρι και την πολυπλοκότητά της, που συνεχίζουν παραδόξως ακόμη και στην εποχή του σήμερα. Το...

Περισσότερα


Πώς η ψηφιακή σήμανση ωφελεί την επιχείρησή σας;

Το κύριο πράγμα που απαιτείται από ένα μέσο πελάτη (εκτός από τα χρήματά του) είναι η εμπιστοσύνη του. Χωρίς το δεύτερο το πρώτο θα έρθει μόνο μία φορά. Ορισμένες επιχειρήσεις μπορούν να επωφεληθούν από την ψηφιακή σήμανση περισσότερο από άλλες. Εφ 'όσον έχετε ένα μέρος όπου οι πελάτες επισκέπτονται ή περιμένουν, η ψηφιακή σήμανση μπορεί να εφαρμοστεί.Οι οδοντίατροι και οι γιατροί είναι οι...

Περισσότερα


Η Ψηφιακή σήμανση εξαπλώνεται σαν φωτιά.

Ο λόγος για αυτό είναι ότι είναι πολύ αποτελεσματική για την επιχείρησή .Χαρτιά και πανό έχουν μια ορισμένη έφεση , αλλά η ψηφιακή σήμανση μπορεί να είναι ευέλικτη με τρόπους που δεν μπορούν αυτά - κυρίως λόγω της ικανότητάς της να εμφανίζει ποικίλο περιεχόμενο , αλλά και της ικανότητάς της για διαδραστικότητα , το οποίο μπορεί να χρησιμοποιεί για να τραβήξει την προσοχή του χρήστη . Το 2013, ο...

Περισσότερα


Ο πελάτης αγοράζει µε τα µάτια

Η ατµόσφαιρα σε ένα κατάστηµα είναι ένας από τους πιο βασικούς συντελεστές για να πραγµατοποιηθούν υψηλές πωλήσεις. Σύµφωνα µε την ιστοσελίδα http://gradworks.umi.com αποδεικνύεται µέσα από µελέτες ότι υπάρχουν παράγοντες που επηρεάζουν την αντίληψη των επισκεπτών ενός καταστήµατος και την προτίµηση τους προς κάποιο συγκεκριµένο κατάστηµα σε σχέση µε κάποιο άλλο ίδιου περιεχοµένου σε άλλη περιοχή...

Περισσότερα


Καλώς ήρθατε στην Proώθηση

Το παρόν ιστολόγιο έχει σκοπό να αποτελέσει ένα μέσο συζήτησης και νέων που αφορούν στην ταχύτατα παγκοσμίως αναπτυσσόμενη τεχνολογία της ψηφιακής σήμανσης. Το blog έχει σκοπό να αποτελέσει ένα χώρο έκφρασης και επικοινωνίας με σκέψεις, αναζητήσεις, γνώμες και ιδέες πάνω στον χώρο των outdoor media και digital signage applications.Εδώ, θα μπορείτε να αναζητάτε όλα τα τελευταία νέα, ειδήσεις,...

Περισσότερα


Πρόσφατα άρθρα

Ταιριάζει στην

  • Σεπ 02, 2016

Μπορεί να έχετε παρατηρήσει ότι τα περισσότερα ...


Γιατί ψηφιακή σήμανση;

  • Αυγ 31, 2016

Πριν από μερικά χρόνια η ψηφιακή σήμανση ήταν πολύ ...


Πώς η ψηφιακή σήμανση

  • Αυγ 18, 2016

Το κύριο πράγμα που απαιτείται από ένα μέσο πελάτη ( ...

Εικόνες από το Blog